SveikataVisiAr tikrai kviečiai mums naudingi?

2013 lapkričio 14by Samantha Zachh0

[et_pb_section admin_label=”section”][et_pb_row admin_label=”row”][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text admin_label=”Text” background_layout=”light” text_orientation=”left” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid”]

Pats populiariausias grūdas pasaulyje yra ir pats pavojingiausias žmogaus metabolizmui. Šiuolaikinis grūdas jau nėra tikras „grūdas“, tai yra: „tobulas lėtinis nuodas“ – taip teigia gyd. William Davis, kardiologas, autorius ir kviečių ekspertas. Šiuo metu yra auginama apie 700 milijonų tonų kviečių visame pasaulyje, šie skaičiai lemia kviečių buvimą antroje vietoje, pagal daugiausiai gaminamų grūdų; pirmoje vietoje puikuojasi kukurūzai.  Kviečių laukai užima didžiausią žemės dalį, negu kitos rūšies derlius, auginamas žmonių maistui.

Anksčiau šis senas grūdas buvo svarbus, gerbiamas ir maistingas, deja,  šiuolaikinis kvietys jau nebe kvietysAgroverslas tobulino jį, kad gautų didesnio pelningumo derlių, taip jis tapo hibridizuotas iki tokio laipsnio, kad neteko savo senesnės genetikos informacijos. Dabar kviečių maistinė vertė nuvertėjo daugiau nei 30%, palyginus su senovės kviečių veisle. Balansas, kurį motina gamta sukūrė šiame grūde, buvo taip pakeistas, kad žmogaus virškinimo sistema negali normaliai suvirškinti, prisitaikyti prie tokių struktūrinių pakeitimų.

Gyd. Davis teigia, jog dabartinis kvietys nėra toks pat, kaip mūsų močiutės valgė: „Tai augalas, sukurtas laboratorijoje genetikų, kurie darė bandymus 1960-aisiais, 1970-aisias“. Šis naujas produktas turi daug naujovių, apie kurias mums, paprastiems žmonės, niekas nieko nesako. Pvz.: baltymas gliadinas. Tai ne gliutenas ar glitimas. Net tie žmonės, kurie nėra alergiški glitimui, yra labai jautrūs gliadinui. Kas svarbiausia, kad šis baltymas turi opiatų, narkotinių medžiagų, kurios dirgina mūsų smegenų nervines ląsteles, sukelia priklausomybę, didina apetitą.

Gyd. Davis teigia, jog sugrąžinti senovinį kvietį įmanoma, tačiau tai nenaudinga kompanijoms, nes jis duoda žymiau mažiau derlio. Šaunu, kad jau vis daugiau žmonių atsisako kviečių. Atsikrato ir nereikalingų kūno kilogramų.

Jei trys žmonės numeta ~4kg – šaunu! Tačiau gyd. Davis matė šimtus tūkstančių žmonių, kurie numeta po 15, 35, 70kg. Diabetikai pasveiksta; pagerėja sergančių artritu sveikata. Žmonėms dingsta kojų patinimai, rūgšties refliuksas, dirgliosios žarnos sindromas, depresija; ir dar,  ir dar  kiekvieną dieną daugiau.

Norint išvengti produktų, patariame valgyti „tikrą“ maistą: avokadą, alyvuoges, alyvuogių aliejų, vaisius, daržoves ir kitą maistą, kuris nėra modifikuotas laboratorijoje agroverslo. Tačiau ne grūdus, kadangi dažniausiai 90% mūsų valgomos grūdinės kultūros sudaro kviečiai, ne rugiai ar linai, bet kviečiai.

Kviečių maistinės vertės jau nebėra

Taip vadinami mitybos ekspertai, kurie vis dar siūlo vartoti kviečius, yra dezinformuoti, kadangi nežino, koks turi būti tikras kviečio grūdas. Šokiruoja tai, kad profesionalai viešai rekomenduoja kviečių produktus, tiksliai neįvertindami realios situacijos, juk šitokia gausybė susirgimų atsiranda iš kviečio gerų maistinių savybių nebuvimo.

60% visų kviečių yra gaminami balti miltai. Standartiškai per balinimo procedūrą yra pašalinama ~40% kviečio grūdo… Taip išeina, kad mes valgome ne tik nesveiką, modifikuotą ir hibridizuotą kvietį, bet dar yra pašalinama pati vertingiausia grūdo dalis. Deja, bet į tuos 40% įeina sėlenos ir gemalas, kurie yra be galo vertingi virškinant kviečius. Balinant miltus prarandama daugiau nei pusė šių medžiagų: vitaminas B1, B2, B3, E, folio rūgštis, kalcis, fosforas, cinkas, varis, geležis ir ląsteliena. Visi pagaminti maisto gaminiai iš baltų miltų yra daugiau nuodingi, nei suteikia naudos. Žmogaus organizmas neatpažįsta perdirbto kviečio, kaip maisto produkto. Taigi, maistingųjų medžiagų pasisavinimas iš apdorotų kviečių produktų yra sudėtingas ir prarandama maistinė vertė.

Kai kurie mitybos ekspertai sako, jog pasirinkdami pilno grūdo kviečių produktus, kuriuose yra sėlenos ir gemalas, gausime daug maistingųjų medžiagų. Tai klaidinga teorija, išplėtota kviečių industrijos, kadangi net 100% viso grūdo kviečių produktai yra iš šiuolaikiškų kviečių veislių, sukurtų spinduliuojant kviečių sėklas ir embrionus, naudojant chemines medžiagas, gama spinduliai ir didelės dozės rentgeno spinduliai sukelia mutacijas. Nesvarbu, ar jūs vartojate 10% ar 100% kviečio, nes jūs vis dar vartojate sveikatai žalingą grūdą.

Gyd. Marcia Alvarez, kuri specializuojasi mitybos programų nutukusiems pacientams, sako: “Šiuolaikiniai kviečių grūdai tikrai galėtų būti laikomi visų sveikos mitybos pasaulyje blogio šaknim , nes jie gali sukelti tiek daug  sveikatos problemų daugeliui žmonių“. Gyd.  Alvarez pareiškė, kad kviečiams alergiškų žmonių vis daugėja. “Mano praktikoje per daugiau nei du dešimtmečius, mes užfiksavome, kad kas dešimtas žmogus, turintis virškinimo problemų, nutukimą, dirgliosios žarnos sindromą, diabetą, artritą ir net širdies ligą, aštuoni iš dešimties turėdavo problemų su kviečiais. Kai mes pašalindavome kviečius iš jų dietos, dauguma jų ligos simptomai išnykdavo per tris-šešis mėnesius“, pridūrė ji. Gyd. Alvarez įvertinto, jog nuo ateinančių genetiškai modifikuotų (GMO) kviečių antplūdžio padermių, dabartinė kviečių išvengimo visuomenėse tendencija yra, kad per ateinančius 20 metų pamatyti 80% žmonių, nutraukusius kviečių ir jų produktų vartojimą.

Visa literatūra sako, kad reikia pakeisti kažką blogą, pvz: baltus miltus, į praturtintus produktus su kažkuo mažiau blogu, pvz: neskaldytus grūdus, ir ten gausime naudą sveikatai. Taigi… ant cigarečių be filtro uždėkime Malboro cigarečių filtrus ir turėsime sveikus dūmus?  Tokia mitybos logika, tai logika masėms… Pabuskime iš to masinio miego! Ką daryti, jei nusprendėme pereiti į kitą lygį, ir sakome: “Pašalinu visus kenksmingus grūdus“, kas atsitinka tada?

Tuomet, jūs pamatysite ne sveikatos pagerėjimus, bet transformacijas sveikatoje.

Poveikis sveikatai

Galingas cheminis elementas kviečiuose žinomas kaip “kviečių gemalų antikūnai” (WGA), kurį yra sunku diagnozuoti. Mokslininkai dabar atranda, kad WGA šiuolaikiniuose kviečiuose labai skiriasi nuo senųjų padermės. Ne tik WGA sukelia beždžionėms kviečių netoleranciją, bet dar, kad  WGA rasta didžiausia koncentracija “pilno grūdo kviečiuose“.

Kiekviename kviečio grūde yra apie vienas mikrogramas kviečių gemalų antikūno (WGA). Net nedideliais kiekiais, WGA gali turėti labai neigiamą poveikį. Tai gali skatinti uždegimą, silpnina imunitetą, silpnina širdį, nervinę sistemą.

Gyd.William Davis turi kelis šimtus klinikinių tyrimų įrodymų apie neigiamą kviečių poveikį. Tuose tyrimų dokumentuose yra nurodyta, kad tokius sutrikimus kaip: smegenėlių ataksija ir demencija; širdies ligos, visceralinių riebalų kaupimasis, katarakta, diabetas ir artritas.

Vieni sako, kad kviečių pašalinimas iš mitybos raciono, tai reiškia trūksta pagrindinių maistinių medžiagų. Tai klaidingas teiginys. Gyd. Davis teigia, kad jei pakeisti kviečius į sveikus maisto produktus, pavyzdžiui, daržovės, riešutai, sveikas aliejus, avokadai ir t.t., tada nebus maistinių medžiagų trūkumo. Gyd Davis taip pat teigia, kad žmonėms, sergantiems celiakija, gali prireikti ilgalaikio papildų vartojimo, dėl kviečių padarytos žalos virškinimui.

Žmonės, sergantys celiakija, iš tikrųjų patiria įvairių vitaminų ir mineralų trūkumą, kai jie pašalinti visus kviečius ir glitimą iš savo raciono. Bet tai ne dėl maisto trūksta vertingų medžiagų, bet dėl virškinimo trakto (pvz., dvylikapirštės žarnos ir proksimalinės tuščiosios žarnos gleivinės). Šiems žmonėms kviečių poveikis yra toks žalingas, kad dažnai jų liga yra neišgydoma. Šiems žmonėms ilgesnį laiką reiktų vitaminų ir mineralinių papildų, taip pat probiotikų ir kasos fermentų preparatų.

Dėl unikalių amilopektino A savybių, dvi riekelės pilno grūdo kviečių duonos padidina cukraus kiekį kraujyje daugiau nei daug saldainių. Aukštas gliukozės kiekis kraujyje veda link artrito, kataraktos, cukrinio diabeto,  kepenų sutikimų, širdies priepuolių. Pasikartojantis didelis cukraus kiekis kraujyje, kuris atsiranda vartojant kviečius, yra labai žalingos ir sukelia svorio padidėjimą (ypač visceralinių riebalų) ir daugelį kitų negalavimų, kuriuos patiria daug žmonių, gyvenančių šiame amžiuje.

Kviečių gliadinai buvo susiję su smegenėlių ataksija, periferine neuropatija, vaikų elgesio proveržiu, kurie serga ADHD ir autizmu; susiję su  kliedesiai ir klausos haliucinacijomis žmonėms, sergantiems šizofrenija.

Pagal Čikagos Celiakijos Centro įstaigą, vidutiniškai vienas iš 133 sveikų žmonių Jungtinėse Amerikos Valstijose kenčia nuo celiakijos (CD). Tačiau numatoma, kad 20-30 procentų pasaulio gyventojų gali išvengti šios ligos. Būdas numalšinti šios ligos genus yra nevartoti glitimo.

Deja, bet nediagnozuota celiakija sukuria beveik keturis kartus didesnę ankstyvos mirties rizika. Pirmi ligos simptonai yra lėtinis uždegimas.

Pokyčiai kviečių genetiniame kode  pastebimai padidino celiakijos potencialą pasaulyje. Hibridizacijos metodai, įskaitant cheminę mutagenezę siekiant paskatinti selektyvo mutacijas, skatina plėtoti pavojus sveikatai, kuriems yra labai pavojingi. O tokius grūdus galima laisvai įsigyti visose parduotuvėse.

Gyvenimo be kviečių galimybės

Pastaba:

Dauguma alternatyvių pasirinkimų vis tiek turi gliuteno. Kai kuriems žmonėms, vis tiek gali išlikti jautrumas ir sukelti virškinimo problemas, pvz: pilvo pūtimas. Reikia daug eksperimentuoti, atrasti tinkamą variantą kiekvienam žmogui atskirai. Reikia labai atsargiai rinktis grūdines kultūras, jei jums diagnozuota gliuteno netolerancija.

  1. Javų grūdai: miežiai, soros, avižos, ryžiai, rugiai, sorgas, laukiniai ryžiai yra visi toje pačioje javų grūdų šeimoje, kaip ir kviečiai. Visi miltai malti iš javų grūdų gali būti naudojami, kaip kviečių pakaitalas. Visuotinai prieinami yra miežių, grikių, ryžių ir rugių miltai. Mažiau naudojami miltai gali būti įsigyti internetu arba iš natūralių maisto parduotuvių.  Pastaba: žmonės su glitimo alergijos taip pat turi vengti miežių, avižų ir rugių.
  2. Ne Javų grūdai: burnotis, bolivinė balanda (quinoa) ir grikiai – tai trys ne javų grūdai, jie daugiau panašūs į sėklas (nepaisant anglų kalboje kviečių (wheat) ir grikių (buckwheat) pavadinimų panašumų, grikiai nėra kviečių giminaitis). Retai žmogus turi netolerancija šiems ne javų grūdams. Burnočio, quinoa ir grikių kruopose nėra glitimo, todėl jie nėra tinkami gaminti raugą duonai, tačiau jie puikiai tiks pasigaminti greitą duoną  ir duoniukus.
  3. Riešutų miltai: malti riešutai, kaip migdolai, lazdynų arba graikinių riešutų, tai pats geriausias miltų pakaitalas duoniukams ir pyragaičiams. Jų riebalų rūgščių struktūra yra trapi, todėl jie turi trumpą galiojimo laiką. Geriau malti riešutus tik prieš naudojimą. Riešutų miltai reikalauja rišamosios medžiagos, pavyzdžiui: kiaušiniai, malti linų sėmenys ir pan. Kadangi kaštonai turi mažiau riebalų, nei kiti riešutai, kaštonų miltai turi ilgesnį galiojimo laiką.Jų galima rasti pirkti internete.
  4. Pupelių miltai: džiovintos pupelės, pavyzdžiui, tamsios ar avinžirnių gali būti iš dalies sumaltos ir naudojamos kartu su kitais miltais, kaip kviečių alternatyva. Pupelių miltai ne visada rekomenduojami. Jų skonis daro kepinius tankios struktūros ir sunkiai virškinamus.
  5. Kiti miltiniai pakaitalai: bulvių krakmolas, marantos milteliai, tapijokos yra tirštinančios priemonės, kaip pakaitalas kviečiams gaminant padažus. Be kepinių, šios krakmolingos medžiagos gali tarnauti, kaip rišamoji medžiaga.

Sėkmės eksperimentuojant!

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Samantha Zachh

grandis tarp mokslo ir pseudomokslo, Integralinio neuroprogramavimo® meistrė - psichotechnologijų specialistė, astrologė-astropsichologė, numerologė. Naudojant ezoterikos ir psichoterapijos metodikas padeda Žmonėms kurti savo gyvenimo gerovę, didina visų sričių efektyvumą. Suteikia reikiamas žinias ir strategiją, kaip pasiekti tikslus, laimę, sėkmę, vidinę ramybę, giliau pažinti ir suvokti save.


Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/zachh/public_html/wp-content/themes/stellarium/views/prev_next.php on line 37
next
Spelta miltai

Apie mane

Grandis tarp mokslo ir pseudomokslo, Integralinio neuroprogramavimo® meistrė – psichotechnologijų specialistė, astrologė-astropsichologė, numerologė.

https://zachh.lt/wp-content/uploads/2019/10/mastercard_visa-e1588534610635.png

Susisiekti

+37067588217
MB "Asmenybės transformacijos”
Įm. k. 305232354
Reg. J. Balčikonio 7-249, Vilnius

Instagram

Facebook